Happines!

Har ni aldrig kännt den hära glädjen i magen när du gör något roligt,
eller om du är med din egna pojkvän.
Glädje kan vara olika saker.
När du befinner dig i kärleken tillexempel.
har du kanske kännt fjärilar i magen bara för att du se/pratar med honom/henne.
du kan också vara glad över att en vän finns/ställer upp för dig.
Glädje är motsatta ordet från sorg.
Glädje är bra och posetivt.
det är inte alla som har kännt den hära känslan förut.
Men det behöver inte stoppa dig från att göra saker du gillar.
eller vara kär i någon.
jag tycker att alla ska få känna på glädje varje dag.
glädje kommer och går men det tar aldrig slut.
den finns alltid och kommer att alltid att göra.
 
hoppas att alla får ett bra år nu för det tänker jag försöka ha!
Ha kul, vara med vänner och satsa på skolan, det är vad jag tänker göra.
ha det bra.
 
p.s tänkte det kanske var en förlåtelse över att jag inte ha bloggat.
Puuuusss
 
 
 
 



 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback