Det var länge sedan....

man vaknade,var kär och jag var social.
De senaste dagarna har jag varit i hässleholm hos en kompis.
där var det kul.
vi var på stan och sådant men jag hade inte mycket pengar på mig eftersom jag trodde inte att vi skulle ut och shoppa!
Har inte riktigt hunnit med kompisarna och det tycker jag var ganska dåligt av mig.
Jag vill aldrig förlora dem.
Just nu ligger min katt jämte mig och sover medans jag bloggar på datorn.
Jag skulle egentligen bara logga in på pluggano.se
För att plugga lite.
Men jag var ju bara tvungen att blogga för att jag vill hålla igång den ett bra tag nu.
Nu ska jag plugga till nåstan alla ämen i skolan men önska mig lycka till.
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback