About me before i start!

Jo om mig!
Jag är ny är här på blogg.se, men inte med bloggandet utan jag har haft en blogg innan!
 
Jag är lång! nej men jag är 167cm sen jag mätte mig sist!:)
 
Frågade min kompis om hur jag är som en kompis & hon svarade då sä här:
 
Du är snäll!!
Du är hjälpsam!
Du är rolig & ha bra humor!


Har skillda föreldrar!
 
Min pappa är snäll & jag bor hos honom nu för innan bodde jag hos min mamma som bor i Ljungby!
Hälsa på mamma varannan helg i ojämna veckor!
Julen turas de om!

Vill tala om att det kommer upp bilder på bloggen!
på mig & nej jag är inte ego eftersom dessa bilder har jag tagit under än lång tid!
 
Inte nu kommer den men senare i tiden!
så kom ihåg kika in denna blogg!
 
Den kommer äga ut alla andras ;)
 
bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback